סרטוני תדמית והדרכה לקידום העסק.

היתרונות והשימושים של סרטוני תדמית לעסק שלך.

שילוב סרטוני תדמית באתר שלכם,יכול לתרום לשיפור חוויית המשתמש ולהגדיל את זמן השהיה של הגולש באתר , את הייחודיות של האתר והנאמנות של הלקוחות לעסק. מעבר לכך, המסרים המועברים במסגרת סרטון קלים יותר להבנה וקליטים יותר ממסר כתוב.

רשתות חברתיות כגון פייסבוק, מעודדות ותומכות שילוב סרטונים בתוכם. סרטונים הוא כלי מדיה מוביל כיום לשיווק ויראלי של תוכן ומסרים ברשת האינטרנט.

קידום ממומן של עסקים ברשת באמצעות סרטוני וידאו  נחשב לכלי הזול והיעיל ביותר כיום . בעוד של שקליק על מילת חיפוש פופולרית עשויה לעלות מספר שקלים, אותה מילת חיפוש תעלה לכם פחות מעשירית העלות בקידום סרטונים בקמפיין גוגל.

בעבר , בשל העלות הגדולה, הפקת סרטון תדמיתי הייתה נחלתם של עסקים גדולים בלבד.

כיום, בזכות הקדמה הטכנולוגית, ניתן להיעזר בתוכנות יעודיות להפקת סרטונים אשר מקטינות את עלות הפקת הסרטונים בצורה קריטית. אנו משתמשים בתוכנה הנהדרת של חברת POWTOON  לצורך עריכה והפקת סרטונים קצרים. עלות הפקת סרטון באורך ממוצע של 30 שניות, תעלה 1,200-2,200 שקלים, בהתאם לזמן העבודה הנדרש בכל פרויקט. יתרון נוסף מתבטא בגמישות הרבה המאפשרת לעדכן סרטון קיים בקלות ובעלות נמוכה מאד.

סרטוני הדרכה

סרטוני הדרכה בתחום עסקים קטנים ויזמות

מדריך לבחירת יועץ עסקי

המדריך מסביר בקצרה כיצד בוחרים יועץ עסק או כלכלי. קיימים 6 שלבים מומלצים לבחירת יועץ עסקי מתאים. המדריך מציג דוגמאות למקרים שונים בהן יש להחליט על סוג היועץ המתאם לכם, בהתאם לסוג הבעיה , הניסיון שלו וההתמחות הנדרשת מהיועץ .

מדריך להקמת עסק

המדריך מסביר בקצרה מהם השלבים להקמת עסק חדש וכולל דוגמאות לצעדים שיש לעשות בכל שלב ושלב. שלב התכנון הוא הקריטי ביותר להצלחת המיזם העסקי ולאחר יש להכין תכנית עסקית שתלווה את בעל העסק במהלך הפעלתו. מומלץ לעדכן את התכנית העסקית תוך כדי תנועה.

מדריך לבחירת מאמן אישי

המדריך מסביר בקצרה מהו התהליך הנכון לבחירת מאמן אישי המתאים לצרכים האישיים שלך.  בשלב הראשוני קיימת חשיבות להגדרה נכונה וממוקדת של מהות הבעיה. לאחר מכן קיימת חשיבות לאיתור נכון של פוטנציאל מאמנים וכימיה נוצרת בין המאמן למתאמן.

מדריך לגיוס השקעות

המדריך מסביר בקצרה מהם השלבים הנדרשים לגיוס השקעה למיזם חדש. בשלב הראשון יש להכין תכנית גיוס שתכלול את הצעדים שיש לבצע ולוחות הזמנים. בשלבים הבאים יש להכין תמצית מנהלים ומצגת למשקיעים.

מדריך להכנת תכנית עסקית

המדריך מציג את האלמנטים החשובים שצרכים להופיע בתכנית עסקית ובמצגת למשקיע פוטנציאלי. המדריך ממחיש את התהליך באמצעות דוגמה של מיזם חדש לשוק ההיכרויות באינטרנט או/ו אפליקציה להיכרויות בנייד. 

רוצים שגם לעסק שלכם יהיה סרטון תדמיתי?

דברו איתנו, זאת ההתמחות שלנו!

054-7363522

info@leventech.co.il

סרטוני הדרכה

סרטוני הדרכה להקמת אתר אינטרנט לעסק

איך להקים אתר אינטרנט-חלק 1

סרטון הדרכה ראשון המסביר איך להקים אתר אינטרנט לעסק. הסרטון מתאר את השימושים השונים של אתר אינטרנט, מה צריך לעשות כדי לייצר את אינטרנט, פלטפורמות להקמת אתרי אינטרנט , והסבר על התכונות והיכולות שמציעה פלטפורמת וורדפרס.
 
 

איך להקים אתר אינטרנט- חלק 2

סרטון הדרכה שני אשר שם דגש על מחקר שוק, הכולל סקר מתחרים ועל עקרונות איפיון אתר אינטרנט.

בחלק האחרון של הסרטון קיימת התייחסות לגורמים שמשפיעים על הצלחתו של האתר.

איך להקים אתר אינטרנט - חלק 3

סרטון הדרכה שלישי המתייחס לתפריט האתר ועל התוכן שיש לשלב בתוכו. דגשים להכנסת מידע ומאמרים לאתר, שילוב תמונות וסרטים ושילוב חשיבה שיווקית דיגיטלית בבניית התוכן.

התייחסות לקידום ממומן ברשת כדי לחשוף את האתר או תכנים ספציפיים ממנו ללקוחות פוטנציאליים.


 
 
 
 

סרטוני תדמית

סרטוני תדמית לקידום עסקים ושירותים

נגן וידאו

לבנטק סטודיו דיגיטלי

דוגמה לסרטון תדמית קצר על לבנטל סטודיו דיגיטלי לצורך קידום אורגני וממומן ברשת של יוטיוב.

נגן וידאו

בימקס פורטל יועצים ומאמנים

דוגמה לסרטון תדמיתי קצר על פורטל היועצים והמאמנים לצורך קידום אורגני ברשת.

נגן וידאו

לבנטל יועצים עסקיים

דוגמה לסרטון תדמיתי של משרד ליועצים עסקיים לצורך קידום אורגני ברשת האינטרנט.