כל עסק צריך להכיר בחוזקות ובחולשות שלו ולהבחין בהזדמנויות שהשוק מאפשר לו. איך אפשר למפות את התכונות של העסק? מה ה"דנא" והערכים הספציפיים היחודיים לו? ואיך הופכים את כל אלו למיתוג נכון שיוביל את העסק קדימה? מי קהל היעד המתאים ובאיזה רשתות חברתיות הוא מסתובב - כדי שתהיה לי ולעסק שלי נוכחות.

כל השאלות האלו ועוד בשיחה מרתקת עם דרור זורע - מומחה למיתוג ותקשורת שיווקית ויועץ עסקי. פרק שהוא חובה לכל עסק בתחילת דרכו או חברה וותיקה.

https://www.drorzorea.com/he/103

10 נקודות שיעזרו לכם לייצר תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית, לא משנה אם מודל העבודה הוא היברידי, מבוזר על פני סניפים או רק וירטואלי.

סוג של מתכון שיעזור לייצר תקשורת פנים ארגונית יעילה שתשפיע על התרבות הארגונית ותחזק את המותג גם מבפנים

https://www.drorzorea.com/he/effective-internal-communication

טופס הרשמה ומידע

    עקוב אחרינו
    שליחת הודעה לעסק

      mood_bad
    • אין עדיין תגובות
    • הוסף תגובה